70 אחוז ממשתמשי הסמארטפון לא מקבלים שום תזכורת על לקיחת תרופות

30. יולי 2014 כללי 0

סקר חדש שבוצע על ידי חברת FICO העוסקת בפיתוח טכנולוגיות לניתוח נתונים ואנליטיקס מצאה כי 80% ממשתמשי הטלפונים החכמים מבקשים להפוך את המכשיר לערוץ לקשר עם ספקי הבריאות שלהם. על פי פיקו ספקי בריאות כוללים – מבטחים, ארגוני בריאות, בתי מרקחת, חברות תרופות וקליניקות פרטיות.

על פי הסקר משתמשים בטלפונים חכמים היו מעדיפים להשתמש יותר באינטרנט ובטלפון הסלולרי ככלי לקבלת מידע ועצה רפואית מאשר הליכה פיזית לאיש צוות רפואי . 42% טענו כי הם עושים זאת באמצעות אינטרנט במחשב הביתי, 9% עושים זאת באמצעות אינטרנט סלולרי, 5% באמצעות אפליקציות ייעודיות, 4% באמצעות הטלפון  ו-35% אחוז היו מעדיפים להיפגש עם איש רפואה.

80 אחוז מעדיפים תקשורת דרך טלפון  - גרף סר פיקו
מתוך הסקר – 80% מבקשים יותר אינטראקציה בריאותית דרך הטלפון

מהסקר העולמי עולה כי 76% מהמשתמשים בטלפונים חכמים היו רוצים לקבל תזכורות ב-SMS על תורים שקבעו במערכת הבריאות. 69% היו רוצים תזכורות על מנת שידעו לקבוע את הפגישות הרצויות וכן על מנת לזכור ולקחת את התרופות שלהם, אך 70% מהם אינם מקבלים תזכורת ללקיחת תרופות משום ערוץ כלשהו. 43% היון שמחים לקבל חדשות ומידע בריאותי באמצעות מסרים בטלפון החכם.

תוכן מותאם אישית – המפתח ללב הקהל

עם זאת נתונים נוספים שהחברה מעלה הוא הצורך במידע להיות רלוונטי ומותאם. 71% מהצרכנים אינם אוהבים כאשר ארגונים שולחים להם הודעות שהם לא רלוונטיות עבורו. 51% מהצרכנים אוהבים תקשורת יזומה מצד הארגון בתנאי שהיא רלוונטית עבורם. עוד עולה כי למרות שצרכני טלפונים חכמים מייחסים חשיבות לפרטיותם הם מונים לחלוק מידע עם ארגונים מסחריים רגע שהם מרגישים שזה נותן להם ערך חזרה.

המחקר מחזק מגמות מוכרות, ומראה כי הפוטנציאל בקשר עם לקוחות וצרכנים באמצעות הטלפון הסלולרי הוא משמעותי. החשיבה הדיגיטלית חייבת להתמקד ולנוע לכיוון של הטלפון הסלולרי ולא להסתפק בפעילות של אינטרנט נייח.

לדברי אנשי FICO השינוי ביחס של המשתמשים לערוצי התקשורת מהווה הזדמנות לארגוני בריאות להיות בקשר עם הלקוחות בצורות חדשות.

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.