עמותת הבית לחולי טרשת בקמפיין וידאו להעלאת מודעות

עמותת הבית לחולי טרשת בקמפיין וידאו להעלאת מודעות

את ענת אילון פגשתי כבר לפני מספר שנים, עת הקימה עמותה חדשה המבקשת לטפל בבעיות של חולי טרשת. אשה נמרצת והחלטית שמטרתה לבנות בית פיזי לשיקום וטיפול בחולים במחלת הטרשת הנפוצה. היופי הוא, שהיא הבינה שבית פיזי זו שאיפה משמעותית אבל בינתיים אפשר לעשות עוד דברים, והבית הפיזי מקבל "מחזיק מקום" של בית דיגיטלי – עם אתר וקבוצה סודית ברשת הפייסבוק. בימים הללו העמותה מעלה קמפיין וידאו שני כבר ובו 5 סרטונים להעלאת המודעות למחלת הטרשת ולמצוקות של החולים בהם.

אז אני שמח לארח לטור אורח והצגת הסרטונים את ענת אילון:

ענת אילון
ענת אילון

"אבל לא רואים עלייך כלום". כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה. אז נכון, לא תמיד אפשר לראות או להבין מה זאת טרשת נפוצה.

שמי ענת אילון, חיה עם טרשת נפוצה קרוב ל 25 שנים ומנכ"לית "עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה".

בימים אלה העמותה ממשיכה במיזם האינטרנטי המיוחד שלה, שהחל לפני שנה ומשיקה 5 סרטונים חדשים וייחודיים העוסקים בחמשת הסימפטומים הבולטים של המחלה: הפרעות הליכה, הפרעות ראיה, עייפות, הפרעות בזיכרון וספסטיות.

מי שמככב בסרטונים הללו אלו חברי העמותה. הסרטונים משקפים את הניצחונות הקטנים שאינם מובנים מאליהם כשמתמודדים עם טרשת נפוצה. בעזרת הסרטונים אנו מתכוונים לנפץ דעות קדומות ומיתוסים על השפעת המחלה על חיינו, עם דגש כי אפשר לחיות עם טרשת נפוצה.

כן, יש עוד מצבים של טרשת וכן יש סיפורים נוספים אולי פחות אופטימיים. יחד עם זה מאוד חשוב לנו להציג באופן מהימן את אנשי הקהילה של חולי הטרשת אשר מתמודדים עם המחלה באופן הרואי ולא מוותרים על שגרת החיים שלהם, בין אם מדובר בעבודה, משפחה או בילויים על כל המשתמע מכך. מזמינה אתכם להקדיש דקה ולהתרגש אתנו. ומיד אחרי שתראו ותתרגשו, תשתפו, תשתפו, תשתפו. תעזרו לנו לעזור לאחרים, לנפץ את הסטיגמה שיש על המחלה ולהראות כי "טרשת נפוצה – אפשר לחיות עם זה!"

(בניתי playlist של כל הסרטונים, ותוכלו לצפות בהם כאן)

לאתר העמותה לחצו כאן


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.