נובו נורדיסק מציגה מערכת דיון אינטראקטיבית ללמידה של רופאים

24. יוני 2014 כללי 0

חברת הדיגיטל emotive בנתה עבור חברת נובו נורדיסק מערכת אינטראקטיבית המאפשרת לרופאים ללמוד על מקרים של מטופלים באופן אינטראקטיבי לדון על המקרים באמצעות המחשות באיי פד ולבדוק נתונים לאורך זמן. כל זאת במפגשים אמתיים, ולא למידה מרחוק.

המערכת החדשה מדגימה מספר מקרים של מטופלים, והרופאים יכולים ללמוד ולהמשיך את הטיפול, תוך שהם יכולים לדון על ההחלטות שלהם עם עמיתיהם ולעקוב אחר תוצאות הטיפול שלהם ולקבל פידבק אודות מי בקבוצות הדיון צודק. מדובר בכלי אינטראקטיבי שנעשה בו שימוש במפגשים, אך בשל היכולת לצפות בנתונים ולדון בזמן אמת הוא מעלה את המעורבות של הרופאים בנושא. מטרת הכלי היתה חינוכית על מנת לסייע לרופאים כללים ולרופאים מומחים בסוכרת להתמודד עם התפיסות והפעולות שלהם וללמוד יחד ולדון.

החלטות בזמן
מתוך האפליקציה

מבחינה טכנולוגיות נבנה אפליקציה המכילה את מקרי הדוגמה ואת המקרים והתגובות והנתונים לאורך זמן, למערכת קוראים Diabetes in Time ולדברי חברת Emotive בפיילוט שנערך עם המערכת בלונדון התגובות היו כה חיוביות שהחברה ביצעה הגדלה של מספר המפגשים המתוכננים בלונדון בשל דרישת הקהל.

פרויקט זה ממחיש כי פעילות דיגיטלית היא עניין שניתן לשלבו באופנים שונים גם בפעילות שטח, במפגשי רופאים, בתערוכות ובכלל. הרובד הדיגיטלי לא מחייב שאנשים לא ייפגשו גם בחיים האמתיים או "אופליין".

 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.