הסיכון הוא בהתעלמות ועוד 12 מילים

כבר כתבתי כאן על מאיו קליניק ועל המומחיות המדהימה שלהם במדיה חברתית עבור בתי חולים. הם ללא ספק החלוצים ופורצי הדרך, וכמי שמבינים את החשיבות הם גם מלמדים את זה. הבוקר, נחשפתי לפוסט לש ד"ר פריס תמימי, שהוא המנהל הרפואי של המרכז למדיה חברתית של מאיו, זה הפוסט אולי המבריק ביותר שקראתי על מדיניות מדיה חברתית בתחום הבריאות ובכלל. שתי נקודות תפסו אותי בפוסט ואתעכב עליהן.

"The biggest risk in health care social media is not participating in the conversation.  Simply putting “find me on Facebook” or “follow me on Twitter” badges on your website does not equate with health care social media."

משפט כה פשוט וכה נכון, ומובן אולי לרבים, רק לא במערכת הבריאות. ההתעלמות ממדיום המעסיק כל כך הרבה אנשים, ובו מתקיימות כל כך הרבה שיחות על בריאותם של אנשים הוא מסוכן הרבה יותר מאשר השתתפות פעילה בו. נכון, זה לא פשוט, נכון זה דורש מאמץ, אבל אין ספק שהסיכוי גבוה מהסיכון. כתבתי לאחרונה מאמר על הנושא באתר "דוקטורס אונלי" והדימוי שלי הוא למערכת חיסונית שהפעילות במדיה חברתית מחזקת אותה כמו חיסון.

ד"ר פאריס טמימי
ד"ר פאריס טמימי

החלק השני שעוסק בו ד"ר תמימי, הוא מדיניות מדיה חברתית, זוהי סוגיה  חשובה ובסיסית המשרתת את הארגון בבואו לגעת במדיה החברתית, ורבים רואים בה עניין מורכב, אך מסתבר כי ניתן לכתוב מדיניות מדיה חברתית ב-12 מילים בלבד.

Don’t Lie, Don’t Pry

Don’t Cheat, Can’t Delete

Don’t Steal, Don’t Reveal

כמה פשוט ככה גאוני.  ד"ר תמימי ממשיך בפוסט ומסביר מה עומד מאחורי הלאוים, אבל זה גאונים בערך כמו 10 הדברות מבחינתי. פשוט מעולה.

מומלץ לקרוא את הפוסט המקורי  בלינק הזה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.