החיים סוכר

אחד החלקים האהובים עלי בבלוג הוא היכולת לפרגן ולמצוא אחרים שיוכלו לכתוב על הנושאים שבהם הבלוג מתעסק. ואחד הנושאים הכי מעניינים זה הבלוגספירה שעוסקת בתחום הבריאות. הבלוגספירה הזו לא לגמרי מפותחת, לא מספיק לטעמי. ולכן שראיתי את הבלוג הזה, ויותר נכון את ההודעה של הבלוגר אריאל עוזרי על בלוג חדש שפתח על מנת לסייע לחולי סוכרת כמותו, מייד פניתי, ולשמחתי אריאל נענה והנה פוסט קצר שכתב על הבלוג והסיבות להקמתו. הבלוג אפרופו, מקסים ונוח מאוד לגלישה. קריאה נעימה….

בלוג אוכל ולא רק…,

מאת אריאל עוזרי

קוראים לי אריאל עוזרי ולפני כשנה (שנה וחודשים ליתר דיוק) אובחנתי כחולה סוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). כחלק מתהליך ההתמודדות עם המחלה חיפשתי אתר עם מידע רפואי ומתכונים המיועדים לחולי הסוכרת. כמובן, שקיימים הרבה אתרים כאלה אבל כחלק מהתמודדות שלי עם הסוכרת, החלטתי להקים בלוג אוכל שקוראים לו ״החיים סכר״ – בלוג אוכל, ולא רק, שמוקדש כולו לסוכרתיים, המשפחות שלהם, חברים שלהם ובכלל.

החיים סכר, הבלוג

כאשר רק אובחנתי כסוכרתי התחלתי כמובן לקרוא חומר על הסוכרת ודרכי התמודדות איתה. במפגשים עם הדיאטנית היא הסבירה לי על סוגי המזון השונים וחשיבות האיזון של רמת הסוכר בדם וכיצד ניתן לשלוט עליה באמצעות תזונה נכונה. זה לקח קצת זמן, כמה חודשים אני לא אשקר, עד שבכלל מעכלים מה קרה ואיך מתנהגים במצב החדש. אבל אין ברירה חייבים לקלוט את כל החומר.

מי שמכיר אותי יודע איך באמת נכנסתי לזה בכל הכוח והתחלתי לקרוא שעות מול האינטרנט על מה זה סוכרת, איזה סוגי מזון כדאי לאכול, כיצד לשמור על איזון, מה עושים במקרה של אירועי היפוגלוקמיה (ירידה דרסטית ברמות הסוכר בדם א.ג) והיפרגליקמיה (עליה ברמות הסוכר בדם א.ג), ואיך לעכל את זה שמעכשיו צריכים להתנהג אחרת. ברגע זה החלטתי לבקש מהצוות הרפואי (רופאים , דיאטנית ופסיכולוג) שליווה אותי בהתמודדות עם הסוכרת, לחלוק יחד עם שאר חולי הסוכרת את הטיפים החשובים ואת החומר שכל סוכרתי צריך לדעת. דבר נוסף שהיה חשוב לי להעביר לשאר חולי הסוכרת הוא הבלוג הזה מיועד לנו, חולי הסוכרת, בשביל להראות לנו שאפשר לחיות עם סוכרת, ללמוד עליה ועדיין לאכול אוכל טעים.

אתם מוזמנים להיכנס ולגלות בעצמכם.

http://www.lifeissugar.co.il/


1 thought on “החיים סוכר”

  • 1
    יוני on מאי 27, 2015 הגב

    נחמד שאנשים פותחים עמודי בלוג כדי למצוא פתרון עבור סוכרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.