בריאות מזכוכית

05. פברואר 2012 רפואה 2.0 0

17 מיליון אנשים לא פחות, צפו בוידאו הראשון "יום מזכוכית" שהפיקה והפיצה באמצעות הרשת (יוטיוב) בלבד, יצרנית הזכוכית – קורנינג. הזכוכית של קורנינג, הנקראת זכוכית גורילה, היא הזכוכית שמצפה את מרבית הטאבלטים וסמארטפונים שלנו ויש שמכנים אותה הגיבורה הנסתרת של המהפכה הניידת. כעת מבקשת יצרנית הזכוכית לשכפל את ההצלחה עם סרטון חדש בעל השם המאוד מתבקש: יום מזכוכית 2.

הסרט הזה כמו קודמו ישוחרר לרשת בלבד, ובהפקתו הושקעו לא פחות מ-1.5 מיליון דולר, השקעה נכבדת, אך לדברי אנשי קורנינג היא אינה גבוהה מהשקעה בפרסומת לסופרבול. באמצעות הסרט מנסה קורנינג לתת במה לזכוכית החכמה שלה, ולאפשרויות השונות שגלומות בשילוב הזכוכית עם טכנולוגיות מתקדמות אחרות.

הפעם, נוגעת קורנינג גם בעולם הבריאות ומדגימה כיצד זכוכית תשתלב בשיפור יכולות ההדמיה והניתוח של ממצעים באופן משותף על ידי רופאים. הזכוכית תשפר את יכולות ההדמיה התלת מימדיות ותאפשר לרופאים לפתוח צילומים בחדרים נפרדים ולדון בהם ממגון זוויות.

מדובר בפיתוח מרתק, שלטעמי ניצניו קיימים כבר היום עם מגוון אפליקציות המאפשרות לרופאי דימות לצפות בצילומים על מכשירי הטאבלט והאייפון ולנתח מהם את הממצאים.

הסרט, כרגיל מהמם ביופוי וטמונים בו מגוון רחב של חידושים מרעננים. נקווה שימים כאלה יגיעו. צפיה מהנה:

בסרטון שכאן למטה יש גם הסברים של קריין המלווה את הסרט.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.