אורי גורן – אי-פוכונדר

קוראים לי אורי גורן, נשוי למיכל ואבא של ינון ועודד.

את המסע שלי בעולם הבריאות התחלתי בנסיבות לגמרי אישיות אי שם בסוף שנות ה-90 כאשר אבא שלי ז"ל חלה בסרטן, שם לראשונה התחלתי להשתמש ברשת האינטרנט על מנת להבין יותר ולתת מידע ותמיכה לאבא שלי. עוד לא היו לי שמות למה שעשיתי אבל שם הכל התחיל והבנתי את הערך המשמעותי של ללמוד, לדעת ולהיות מעורב בטיפול הרפואי בסיוע רשת האינטרנט.

על בסיס הניסיון הזה, ונסיונות נוספים שהחיים העמידו בפני, אני מנסה הרבה שנים לבסס ולהסביר את הקשר בין רפואה, טכנולוגיה והעצמת מטופלים בין אם באמצעים חדשניים או שיווקיים תקשורתיים. את הבלוג הזה ייסדתי אי שם לפני קצת למעלה מעשור, ובו אני כותב על החיבור שבין עולם הרפואה, מדעי החיים והטכנולוגיה, למדיה החברתית והדיגיטל . זה אחד מבין המאמצים השונים שלי לתאר, לממש ולקדם את הרעיונות הללו.

כבר קרוב לשני עשורים שאני עוסק בתחום השיווק, החדשנות והדיגיטל בעולם הבריאות, במסגרת תפקידי השונים נגעתי בהרבה זוויות שונות של המערכת -חברות תרופות, ארגוני חולים, קופות חולים, חברות ציוד רפואי ואף ארגוני רופאים.

במסע הארוך הזה צברתי ידע נרחב אודות עולם הבריאות, מערכת הבריאות, אילוציה וצרכיה המיוחדים והן היכרות מעמיקה עם עולם הדיגיטל על ממדיו השונים: אתרים, אפליקציות, רשתות חברתיות, פרסום, פיתוח ושיווק תוכן, סלולר ועוד.

בהשכלתי אני בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ותואר שני בפילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטלית מאוניברסיטת תל אביב.

אורי גורן,  מנהל הבלוג ומומחה בשיווק וטרנפורמציה בתחום הבריאות. Uri Goren
אני, אורי גורן

קצת רקע מקצועי

בין השנים 2008-2013 ניהלתי את הדוברות והדיגיטל של קבוצת ניאופרם, במסגרת תהליך זה הייתי חלק מן הצוות שבנה זהות תאגידית חדשה והובלתי את הצוות שדאג לבניית אתרי החברה לזהות החדשה, בחירה וניהול ספקים, פיתוח התוכן, ניהול תהליכי האישור הרגולטורי והעלאתו וניהולו באתרי החברה.

בנוסף לכך פעלתי רבות בקידום פעילויות שיווקיות דיגיטליות ברחבי החברה, ראוי לציון שותפות בניהול "קמפיין הבולבולים" למותג דורקס שנבחר בקמפיין השנה באינטרנט לשנת 2012.

בשנת 2013 פניתי לדרך עצמאית והתחלתי במתן ייעוץ והספקת שירותים לגופים וחברות בתחום הבריאות, מגוון השירותים כולל ייעוץ שיווקי, ייעוץ לחדשנות דיגיטלית בתחום הבריאות, פיתוח שירותים וכן מחקר בתחום האינטרנט. בין הלקוחות שלי בעבר ובהווה: חברת סאנופי, שירותי בריאות כללית, בית החולים בילינסון, הרשת החברתית כמוני, חברת מרק סרונו, חברת ניאופרם, חברת לונדבק, מכון גרטנר, ארגון פארמה ישראל, חברת ביראד של אוניברסיטת בר אילן, חברת טבע.

בשנת 2016 הצטרפתי לשורותיה של חברת טבע כמנהל החוויה הדיגיטלית של תרופות המרשם המשווקות בישראל. מאז 2018 אני חלק מצוות הדיגיטל המסחרי הגלובלי של החברה, והחל משנת 2021 אני ראש תחום מעורבות דיגיטלית ויכולות מסחריות גלובלי של טבע. בנוסף מאז שנת 2017 אני מרצה בקורס "רפואה בענן" בתואר השני ברוקחות של אוניברסיטת בן גוריון. החל מזנת 2021 אני חבר במועצה הלאומית לבריאות דיגיטלית של משרד הבריאות.

בנוסף, אני מרצה אורח בבית הספר לרפואה בטכניון ובאוניבסיסטת חיפה ועורך תוכן בכנסים מקומיים ובינלאומיים בתחומי הרפואה הדיגיטלית ושיווק.

כמו כן אני חבר בצוות השיפוט של פרסי ה- Booster למהלכים דיגיטליים פורצי דרך של איגוד השיווק.

אחד הדברים הכי חשובים שאני עושה, הוא שאני חבר בחברה לרפואה משתתפת בארה"ב Society for Participatory medicine הפועלת לקידום הרעיון שרפואה היא תהליך משותף של חולים ורופאים ומקדמת את נושא התיקים הרפואיים האישיים החשופים למטופלים. כמו כן חבר בקבוצת היזמים Health 2.0  ו-mHealth Israel.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.